روزهای من

پنهان شده ام پشت لبخندى که درد میکند...زمین...خمیازه ایى بکش به زیر پاى من..فقط همین

روزهای من

پنهان شده ام پشت لبخندى که درد میکند...زمین...خمیازه ایى بکش به زیر پاى من..فقط همین

آن گونه که تو رفتی ! هیچ آمدنی جبرانش نمی‌کند ...

تنهایی ام به طرز عجیبی شبیه اوست

در عین اینکه نیست !

کنارم همیشه هست...



نظرات 3 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 12:43

که گفته "زن"ها
می‌بایست
بافتن موهایشان را
یاد بگیرند ...؟
این
یک کار کاملا " مردانه " است...

محمد پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 07:54 http://www.delirium.blogsky.com/

برای زن که نباید زیاد شعر نوشت ،


باید برایش مدام شعر خواند .

مهم نیست که شعر مال او باشد یا نه ،


زن دوست دارد معشوقش برایش شعر بخواند


و وقتی در شعر حرفی از بوسه می آید


اورا ببوسد ،


وقتی حرفی از گیسو باشد


موهایش را نوازش کند


و اگر کار شعر به جدایی کشید ،


محکم دست زن را بفشارد


و بگوید :


اما من که تورو تنها نمیزارم...

سلام
پیشاپیش روز زن بر شما دوست خوبم مبارک

محمد سه‌شنبه 15 اسفند 1396 ساعت 10:04 http://www.delirium.blogsky.com/

رهایش کن

دست های مرا بگیر

با من برقص
تا ته قصه ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.