روزهای من

پنهان شده ام پشت لبخندى که درد میکند...زمین...خمیازه ایى بکش به زیر پاى من..فقط همین

روزهای من

پنهان شده ام پشت لبخندى که درد میکند...زمین...خمیازه ایى بکش به زیر پاى من..فقط همین

راحتی؟

تو واقعیت ندارى!
مثل عاقبت خوش قصه هاى قدیمى،
مثل آرزو هایى که مى گویند شب کریسمس براورده مى شوند
مثل عهد قاصدک ها؛
که قرار بود کلماتم را برایت بیاورند!
مثل افسانه هاى دیرینِ چین
مثل برف زیر آفتاب
مثل عشق...!

تو فقط خوش باورى من هستى
شبیه تلقین آتش
در سرمایى که پوست را مى تِرِکانَد...
.
.

50 سالگی!

یه زمانی دوسش نداشتم و گند زدم به زندگیم

یه زمانی دوسش داشتم و گند زدم به زندگیم!

:)))))))

اولیه من مقصر بودم و تاوانشو دادم!!!!!!!

دومیه تو  مقصر بودی 

توی ....

توی....

تاوانشو میدی

یه روزی میای ... اما من دیگه نیستم ... دیگه نمیشناسی منو...

خود من در خود من زندانیست...

گاهی برای کسی که همه چیزش را از دست داده

 اتفاق میفتد

که خودش را هم از دست بدهد..

من مال هیچکسی نیستم... حتی دیگ تو!!!!

لب‌های تو لب نیست! عذابی‌ست الهی
باید که عذابی بچشم گاه به گاهی
در لحظه‌ی دیدار تو، گفتم که بعید است
چشمان تو من را نکشاند به تباهی
لب‌های تو نایاب‌تر از آب حیات است
تو سوزن پنهان شده در خرمن کاهی
این کار خدا بوده که یکباره بیفتد
در تنگ بلور شب من مثل تو ماهی
ای شاخه نبات غزل حافظ شیراز !
معشوقه‌ی مایی، چه بخواهی چه نخواهی ... !

.

.

.

ماهی کوچولو...

M

مرا ببخش ..

من سال‌هاست دور مانده‌ام از تو

اما همیشه 

هر چه در همه جا 

در شب یا روز دیده ام

و هر که را بوسیده‌ام 

برای تو در اینجا نوشته‌ام

تنها برای تو در اینجا نوشته ام

در دوردستی و با دلبستگی

من سال‌هاست دور مانده‌ام از تو

و می‌روم که بخوابم

من پرده را کنار زدم

حالا تو با خیال راحت 

پروانه‌وار در باغ گردش کن

من بال‌های پروانه ها را

هم با رنگ‌های تازه 

برای تو در اینجا نوشته‌ام...


...

‏+از چیش خوشت اومد؟اون چیزی جز بد اخلاقی نداره!
_‌دقیقا از همین ک بد اخلاقیش مال شماس

mail tracker

ناگهان ترکت می کنم

چنان که

روح 

بعد عمری وفاداری 

بدن را ..