روزهای من

پنهان شده ام پشت لبخندى که درد میکند...زمین...خمیازه ایى بکش به زیر پاى من..فقط همین

روزهای من

پنهان شده ام پشت لبخندى که درد میکند...زمین...خمیازه ایى بکش به زیر پاى من..فقط همین

منو باااا تنهاییام تنها بذار دلم گرررررفته

هر وقت مشکلی داشتی

زنگ بزن!

هر وقت مشکلی داشتی که کوه

از تکلم آن عاجز بود

بی خبرم نگذار

من بعد از مرگ

باز هم همین حوالی تو پرسه

می زنم...


من از سر اتفاق زنده ام هنوز !

از خانه که می آئی
یک دستمال سفید 

 پاکتی سیگار 

گزینه شعر فروغ 

و 

تحملی طولانی 

بیاور 

احتمال گریستن ما بسیار است !

من بعد از تو !

گفت
فراموشم کن
من در هیچ خیابانی با تو قدم نزدم
زبانم بند آمد که بگویم
قدم نزدم
ولی در تمامِ کوچه های این شهر
به تو فکر کردم...

من و تکرار لحظه ها

برایش نوشتم
با من حرف بزن
اینکه نباشی،نبینمت،نبویمت
دوای دردهایمان نیست
گاهی این نبودن ها
خلاهایی را در آدمی به جای می گذارد
که یک عمر تاوانش را خواهیم داد!!!!

باورکن دست خودم نیست
من به ندیدنت،نبودنت
عادت نمی کنم
برایش نوشتم
با من حرف بزن
رها کردن دست هایت،کار من نیست . . .