روزهای من

پنهان شده ام پشت لبخندى که درد میکند...زمین...خمیازه ایى بکش به زیر پاى من..فقط همین

روزهای من

پنهان شده ام پشت لبخندى که درد میکند...زمین...خمیازه ایى بکش به زیر پاى من..فقط همین

مرحومه مغفوره...

مرحومه ی مغفوره ی تنهای نا آرام

مرحومه ی مغفوره ی از یادها رفته

محکوم ساعت های پر تکرار در هفته...

این ها منم...

یک من که بعداز دیدنت بغضش ترک خورده

یک من که مغرور است و میترسد کسی جایی شک کرده باشد این زن از یک مرد چک خورده

من عشق نافرجام یک مجنون نما بودم

گم گشته در ساعت شنی هایی که طوفانیست...

با کاروانی که ندانسته به شب میخورد

خط میکشم روی خدا

روی خودم با تو

روی تمام اعتقاداتی که میمیرند

با دفتر شعرم وداعی مختصر دارم

سرگیجه ها دست مرا در دست میگیرند

او داشت از لب های تو لبخند برمیداشت

تو رفته ای و شعر ها قهرند با حالم

خودکار با دستم نمیسازد نمیبینی؟!

هیچ اتفاقی شاعرانه نیست، میفهمی؟!

این زن تورا هر بیت میبازد، نمیبینی؟!

این شعر را تقدیم تصویر خودم کردم

در بیت اول خودکشی کردم، نمیدانی

تو رفته ای و زندگی کردن غم انگیز است

این آخرین شعریست که از من "نمیخوانی"

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 7 اسفند 1396 ساعت 08:12 http://www.delirium.blogsky.com/

ما پیام دوستیمان را

با دود به هم می رسانیم

.

.

نمی دانم آنجا برای تو

تکه چوبی مانده

.

من اینجا جنگلی را به آتش کشیده ام...

محمد دوشنبه 7 اسفند 1396 ساعت 07:41 http://delirium.blogsky.com/

سلام
محشر بود
مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.